خبر فوری

 
 
کراچی: ربوده شدن عضو کمیته همبستگی بلوچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :1637172115

10:23 1399/10/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, حب, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, کراچی,

سرویس های اطلاعاتی پاکستان روز گذشته یک عضو کمیته همبستگی بلوچ از اهالی شهرستان کیچ را از شهر کراچی بازداشت و سپس ناپدید نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سرویس های اطلاعاتی پاکستان روز گذشته یک عضو کمیته همبستگی بلوچ از اهالی شهرستان کیچ را از شهر کراچی بازداشت و سپس ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلال بلوچ از اعضای فعال کمیته همبستگی بلوچ که از منطقه تمپ شهرستان کیچ به سمت کراچی در حال حرکت بود در ایست و بازرسی ورودی شهر کراچی واقع در منطقه حب به دست نیروهای ارتش پاکستان بازداشت و به مکان نامشخص منتقل گردید.

طبق گفته منابع آگاه جلال بلوچ از اعضای فعال کمیته همبستگی بلوچ بوده و در جریان قتل احتمالی کریمه بلوچ از رهبران ارشد بلوچ مقیم کانادا، تظاهرات مختلف علیه این اقدام در منطقه تربت را تدارک دید.

لازم به ذکر است به دنبال مرگ مشکوک کریمه بلوچ از فعالان زن بلوچ در شهر تورنتو کانادا تظاهرات گسترده ای در محکومیت این اقدام در شهرها و نقاط مختلف ایالت بلوچستان صورت گرفت.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهای مختلف سازمان های اطلاعاتی پاکستان را عامل اصلی مرگ کریمه بلوچ عنوان نموده و قتل فعالان مدنی بلوچ در خارج از مرزها را محکوم نمودند.

ارسال نظر

 
1