خبر فوری

 
ژنرال عاصم منیر خواستار تقویت همکاری نظامی بین پاکستان و بلاروس شد
کد خبر :1270106474

18:45 1403/07/24


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری شانگهای, پاکستان و بلاروس, پاکستان و سازمان همکاری شانگهای, روابط دفاعی, روابط نظامی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, شانگهای, فرمانده ارتش پاکستان, مبارزه با تروریسم, نخست وزیر بلاروس,

نخست وزیر بلاروس در حاشیه بیست و سومین نشست رؤسای دولت های سازمان همکاری شانگهای در اسلام آباد با ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | رومن گلاوچنکو نخست وزیر بلاروس در حاشیه بیست و سومین نشست رؤسای دولت های سازمان همکاری شانگهای در اسلام آباد با ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مقامات بلندپایه دو کشور درباره تقویت همکاری های امنیتی و دفاعی دوجانبه بین پاکستان و بلاروس گفتگو و تبادل نظر کردند.

فرمانده ارتش پاکستان با تاکید بر قدردانی پاکستان از همکاری بلاروس در امور جهانی و منطقه‌ای، تمایل خود را برای تقویت بیشتر مشارکت نظامی بین دو کشور ابراز کرد.

در همین حال، نخست وزیر بلاروس از نیروهای مسلح پاکستان به دلیل نقش آفرینی آنها در ارتقای صلح و ثبات منطقه ای قدردانی کرد و حرفه ای بودن و فداکاری آنها در مبارزه با تروریسم را ستود.

ارسال نظر

 
1