خبر فوری

 
 
ژنرال باجوا: برای ایجاد صلح و ثبات پایدار آماده و مصمم هستیم
کد خبر :1280424954

15:56 1399/06/04


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, مرز پاکستان و افغانستان,

فرمانده ستاد ارتش پاکستان روز گذشته در جریان بازدید از بخش «داواتوئی» وزیرستان شمالی واقع در نقطه صفر مرزی پاکستان و افغانستان بر عزم ارتش پاکستان در برپایی صلح و ثبات پایدار در منطقه تاکید ورزید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| فرمانده ستاد ارتش پاکستان روز گذشته در جریان بازدید از بخش «داواتوئی» وزیرستان شمالی واقع در نقطه صفر مرزی پاکستان و افغانستان بر عزم ارتش پاکستان در برپایی صلح و ثبات پایدار در منطقه تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال قمر جاوید باجوا در بازدید از خط مرزی مشترک پاکستان و افغانستان واقع در وزیرستان شمالی با تاکید بر عزم قوی ارتش پاکستان برای برپایی صلح و ثبات پایدار در منطقه گفت: ما باید برای خنثی نمودن توطئه دشمن جهت ایجاد اختلاف هوشیار باشیم.

طبق گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت امنیت مرزی، عملیات های ارتش در این منطقه و پیشرفت های صورت گرفته در امر حصارکشی مرزی به ژنرال قمر جاوید باجوا ارائه گردید.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: ما بر برپایی امنیت و ثبات پایدار مصمم و آماده هستیم، پاکستان با مستحکم نمودن مرزهای مشترک نقش خود را در جهت امنیت و ثبات منطقه ایفا می کند و ما با استفاده از قوای نیروهای مرزبانی و دیگر نهادهای امنیتی مرزهای خود را امن نگاه داشته ایم.

وی افزود: امنیت منطقه تا میزان قابل توجهی بهبود یافته است، برپایی امنیت نیازمند همکاری های مشترک میان مردم بومی، نهادهای دولتی و امنیتی و مرزبانان ارتش می باشد و برای مقابله با هرگونه تلاش در جهت ایجاد اختلاف و تفرقه همواره هوشیار بمانیم.

فرمانده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از عملکرد عملیاتی نیروهای مستقر در مرز و پشتیبانی مستمر و کامل مردم مناطق قبایلی در مقابله با تروریسم ابراز داشت: نخواهیم گذاشت دستاوردهای عملیات مبارزه با تروریسم با عنوان «عملیات رد الفساد» از بین برود.

ارسال نظر

 
1