خبر فوری

 
ژنرال باجوا: ارتش پاکستان و ارتش آزادی بخش خلق چین بخش مهمی از روابط دوجانبه میان دو کشور هستند
کد خبر :1219510759

17:44 1399/05/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و چین,

سرلشکر وین رونگ وابسته نظامی سفارت چین در پاکستان به همراه هیئتی در نود و سومین سالروز تشکیل ارتش خلق چین از روابط عمومی ارتش پاکستانISPR بازدید کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سرلشکر وین رونگ وابسته نظامی سفارت چین در پاکستان به همراه هیئتی در نود و سومین سالروز تشکیل ارتش خلق چین از روابط عمومی ارتش پاکستانISPR بازدید کرده و مورد استقبال از سوی سرلشکر بابر افتخار رئیس روابط عمومی ارتش پاکستان قرار گرفتند. در این بین ضمن ابلاغ پیام فرمانده ارتش پاکستان ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان، بیان شد: ارتش پاکستان و ارتش آزادی بخش خلق چین بخش مهمی از روابط دوجانبه هستند، ما به برادران آهنین خود افتخار می کنیم.

 

وابسته نظامی چین در این بین ضمن تشکر از برگزاری مراسم، گفت: روابط میان ارتش های دو کشور با گذشت زمان تقویت یافته اند و در هر فصلی روابط استراتژیک گسترش پیدا کردند، در هر برهه ای از جمله ویروس کرونا، تلاش های مشترکی صورت گرفته است.

در این بین پیام یاوجنگ سفیر چین در اسلام آباد نیز که ابراز داشته بود: "ارتش های دو کشور در روابط استراتژیک میان دو طرف نقش مهمی دارند و برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه، همکاری دوطرفه جریان دارد" قرائت شد. شایان ذکر است این مراسم هر ساله به صورت گسترده ای برگزار می شود اما امسال به دلیل مسائل ویروس کرونا، با محدودیت هایی برگزار شد.

ارسال نظر

 
1