خبر فوری

 
 
ژنرال باجوا: ارتش پاکستان توانایی خنثی سازی تمامی تهدیدات علیه امنیت ملی را دارد
کد خبر :1469464663

15:55 1398/12/03


برچسب ها : ISPR, ارتش پاکستان, تروریست, تروریسم, روابط عمومی ارتش پاکستان, عملیات ردالفساد,

ژنرال قمر جاوبد باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان با پایان سومین سال از عملیات "رد الفساد" گفت: فواید جنگ دو دهه علیه تروریسم برای صلح و ثبات پایدار منطقه و پاکستان تقویت خواهد شد. ارتش از قیمت رویارویی با تمامی تهدیدات پیش روی امنیت آگاه است و توانایی خنثی سازی آنها را نیز دارد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستان در اعلامیه منتشر شده در پی پایان سه سال از عملیات " رد الفساد" ارتش پاکستان علیه تروریسم، گفت: عملیات ضد تروریستی "رد الفساد" در تاریخ 4 اسفند 1395 به منظور پایان تهدیدات تروریستی، تثبیت منافع کلیه عملیات های قبلی و اطمینان از امنیت مرزهای پاکستان، آغاز شد. نیروهای امنیتی و آژانسهای اطلاعاتی با پشتیبانی ملت در این سفر از تروریسم به گردشگری و با فدا کردن جان و فداکاری های مالی خود موفقیت های چشمگیری کسب کرده اند. آی اس پی آر در بیانیه با ادای احترام به مقام والای شهدا، گفت: شهدا قهرمانان واقعی و افتخار کشور هستند. از مردم بابت همکاری با نیروهای نظامی و شکست ایدئولوژی تررویسم قدردانی می کنیم.

طبق گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوبد باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان در این بین گفت: فواید جنگ دو دهه علیه تروریسم برای صلح و ثبات پایدار منطقه و پاکستان تقویت خواهد شد. ارتش از قیمت رویارویی با تمامی تهدیدات پیش روی امنیت آگاه است و توانایی خنثی سازی آنها را نیز دارد.

 

لازم به ذکر است دولت فدرال پاکستان در بیانی با پایان 3 سال از عملیات رد الفساد، آن را "الگوی موفق" برای مبارزه با افراط گرایی و تروریسم اعلام کرده است. مقام دولت فدرال با بیان اعداد و ارقام مرتبط با این عملیات بزرگ، گفت: بیش از 149 هزار عملیات بر مبنای اطلاعات طی این سه سال انجام شدند، بیش از 3 هزار و 800 هشدار صادر شد که از این بین 400 هشدار حمله تروریستی توسط سازمان های امنیتی صادر شده است.

ارسال نظر

 
1