خبر فوری

 
 
ژنرال آصف غفور: پاکستان در هیچ کدام از عملیات های ضد امنیت منطقه شرکت نخواهد کرد
کد خبر :1201229027

15:07 1398/10/15


برچسب ها : آصف غفور, ارتش پاکستان, ایران و آمریکا, پاکستان و آمریکا, پاکستان و ایران, روابط عمومی ارتش پاکستان, قاسم سلیمانی,

سرلشکر آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان اظهار داشت: ترور سردار قاسم سلیمانی وضعیت منطقه را تغییر داده است، ما در هیچ‌کدام از عملیات‌های ضد امنیت منطقه حضور نخواهیم داشت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سرلشکر آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان اظهار داشت: ترور سردار قاسم سلیمانی وضعیت منطقه را تغییر داده است، ما در هیچ‌کدام از عملیات‌های ضد امنیت منطقه حضور نخواهیم داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرلشکر ژنرال آصف غفور مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان با اشاره به گسترش تنش میان ایران و آمریکا در منطقه و احتمال آغاز درگیری میان دو طرف ابراز داشت: تمامی تلاش‌های خود را برای حفظ امنیت منطقه خواهیم نمود و در هیچ کدام از عملیات‌هایی که منجر به برهم زدن امنیت گردد حضور نخواهیم داشت.

وی افزود: نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان نیز بر این نکته تأکید نموده‌اند که ما به هیچ قدرتی اجازه استفاده از سرزمینمان را علیه کشور ثالث نخواهیم داد، ما خواستار امنیت در منطقه هستیم اما برای منافع امنیت ملی کشورمان هیچ سازشی نخواهیم کرد.

ژنرال آصف غفور خاطرنشان کرد: شایعاتی در سطح رسانه‌های اجتماعی مبنی بر موضع پاکستان در این زمینه در دست گردش است و برخی نیز عامدانه گفته‌هایی را در این باره بیان کرده‌اند، اما فرمانده ارتش پاکستان همواره برای بهبود وضعیت امنیت منطقه تلاش نموده است، دفتر وزارت امور خارجه پاکستان نیز بیانیه خود را در خصوص ترور ژنرال سلیمانی صادر کرده است، ما از مردم و رسانه‌های پاکستان درخواست می‌کنیم اخبار را از منابع رسمی پیگیری نمایند.

وی در ادامه با اشاره به تماس تلفنی وزیر امور خارجه آمریکا با ژنرال قمر جاوید باجوا افزود: فرمانده ارتش پاکستان در این تماس تلفنی وضعیت مناسب امنیت منطقه سخن گفت و بر ضرورت تلاش برای کاهش تنش در منطقه تأکید کرد، مائیک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: در حال حاضر امنیت منطقه رو به وخامت گراییده است.

سخنگوی ارتش پاکستان ابراز داشت: منطقه ما از 4 دهه گذشته برای ایجاد صلح و ثبات تلاش نموده است و علی رغم اقدام تجاوزگرانه هند علیه پاکستان، اسلام آباد اقداماتی را انجام داد تا امنیت در منطقه باز گردد.

 

ارسال نظر

 
1