خبر فوری

 
 
پیشنهاد پاکستان در زمینه ارائه آموزش مبارزه با مواد مخدر به قطر
کد خبر :913883108

21:34 1399/05/06


برچسب ها : پاکستان و قطر, سرمایه گذاری, مبارزه با مواد مخدر,

شیخ سعود عبدالرحمن سفیر قطر در اسلام آباد با اعظم خان سواتی وزیر فدرال و سرلشکر عارف ملک رئیس نیروی مبارزه با مواد مخدرANF دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ سعود عبدالرحمن سفیر قطر در اسلام آباد با اعظم خان سواتی وزیر فدرال و سرلشکر عارف ملک رئیس نیروی مبارزه با مواد مخدرANF دیدار و گفتگو کرد.

اعظم سواتی ضمن اعلام پیشنهاد آموزش به افسران و نیروی قطر در زمینه مبارزه با مواد مخدر از سوی پاکستان، ابراز داشت: آموزش های اجرای قانون در آکادمی ANF داده می شود. پس از تفاهم نامه ها، همکاری های متقابل در زمینه اقدامات ضد مواد مخدر تقویت خواهد یافت. پاکستان در حال حاضر به صورت جدی در این زمینه اقداماتی انجام می دهد.

سفیر قطر ضمن اشاره به تقویت همکاری های میان پاکستان و قطر در دوره نخست وزیری عمران خان، از دو برابر شدن سهمیه کار برای پاکستان خبر داد و افزود: با در نظر گرفتن موضع عمران خان نخست وزیر پاکستان، قطر در حال حاضر سرمایه گذاری عظیمی در پاکستان انجام می دهد در حالیکه در بخش های بندر گوادر، پالایشگاه نفت، فرودگاه و دیگر زمینه ها سرمایه گذاری انجام خواهیم داد. سفیر قطر همچنین با ادای احترام به عملکرد وزارت مبارزه با مواد مخدر، آن را مورد ستایش قرار داد.

ارسال نظر

 
1