خبر فوری

 
 
پیشنهاد پاکستان به شرکت های امارات متحده عربی
کد خبر :1069237320

18:19 1398/11/21


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, هوا و فضا, وزیر علم و فناوری, کشاورزی,

فواد چودری وزیر علوم و فناوری پاکستان در پیام تویتری ، گفت: امارات متحده عربی بزرگترین سرمایه گذار در بخش کشاورزی است، پاکستان می‌تواند به شرکت‌ های دبی که مایل به آمدن در پاکستان هستند، زمین و تخصص پیشنهاد کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فواد چودری وزیر علوم و فناوری پاکستان در پیام تویتری ، گفت: امارات متحده عربی بزرگترین سرمایه گذار در بخش کشاورزی است، پاکستان می‌تواند به شرکت‌ های دبی که مایل به آمدن در پاکستان هستند، زمین و تخصص پیشنهاد کند. نزد ما معاملات تجاری جذابی برای شرکت های اماراتی وجود دارد.

گفتنی است وزیر علم و فناوری پاکستان در بازدید از دفتر خلیج تایمز، گفته بود: پاکستان در نظر دارد، همکاری های خود در بخش های فضا، موزه و بهداشت را با امارات تقویت بخشد. خواستار تدوین استراتژی آینده هستیم، بنابراین درحال همکاری در این بخش ها با امارات هستیم. ما به دلیل افتتاح یک دانشگاه فضایی توسط امارات، خواستار گسترش همکاری ها در این زمینه هستیم.

وی افزود: خواهان امضای تفاهم نامه دانشگاه فضایی امارات با دانشگاه های پاکستان هستیم، زیرا قصد داریم اولین ماموریت فضایی را در سال 2022 انجام دهیم، و دوست داریم کشور امارات در این زمینه به ما کمک کند.

ارسال نظر

 
1