خبر فوری

 
پیشنهاد رئیس جمهور پاکستان به شورای تجاری ایالات متحده آمریکا
کد خبر :1918811190

15:01 1398/11/23


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, تجارت, رئیس جمهور, سرمایه گذاری, شورای تجارت آمریکا,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی سخنرانی در مراسمی با ارائه پیشنهاد استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان به شورای تجاری ایالات متحده آمریکا، گفت: شما میتوانید از فرصت های سرمایه گذاری بیشمار در مناطق اقتصادی جدید، از جمله مناطق شمالی مملو از منابع طبیعی ، هتل و صنعت گردشگری، نهایت استفاده را داشته باشید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی سخنرانی در مراسمی با ارائه پیشنهاد استفاده از فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان به شورای تجاری ایالات متحده آمریکا، گفت: شما میتوانید از فرصت های سرمایه گذاری بیشمار در مناطق اقتصادی جدید، از جمله مناطق شمالی مملو از منابع طبیعی ، هتل و صنعت گردشگری، نهایت استفاده را داشته باشید. وی افزود: پس از بهبودی وضعیت امنیتی و تسهیلات بازرگانی و سرمایه‌گذاری خارجی دولت فدرال، سرزمین پاکستان یک انتخاب درست برای هرگونه کسب و کاری است و مواقع سرمایه‌گذاری زیادی در بخش صنعت گردشگری آن وجود دارد.

رئیس جمهور خطاب به بازرگانان پاکستانی، ابراز داشت: برای افزایش صادرات پاکستان به آمریکا نیازمند توسعه ظرفیت هستیم .

پال جونز سفیر آمریکا در پاکستان در این بین با اظهار اینکه آمریکا یک شریک قدیمی پاکستان در زمینه تجارت است، خاطر نشان کرد که از پنج کشور بزرگ سرمایه گذار در این کشور نیز بشمار می آید.

ارسال نظر

 
1