خبر فوری

 
 
پیشنهاد امارات در زمینه تولید انرژی برق به پاکستان
کد خبر :1303397767

19:05 1398/05/02


برچسب ها : امارات, برق, پاکستان,

سفیر امارات روز گذشته طی بازدید از وزارت تغییرات آب و هوایی پاکستان، با مشاور نخست وزیر پاکستان در این زمینه به تبادل نظر و گفتگو پرداخته و پیشنهاد تولید انرژی برق از طریق انرژی های تجدید پذیر و زباله را نیز به پاکستان داده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، دیداری میان ملک امین اسلم مشاور تغییرات آب و هوایی نخست وزیر پاکستان و حامد عبید ابراهیمی الزابی سفیر کشور امارات در اسلام آباد صورت گرفت. سفیر امارات روز گذشته طی بازدید از وزارت تغییرات آب و هوایی پاکستان، با مشاور نخست وزیر پاکستان در این زمینه به تبادل نظر و گفتگو پرداخت. طبق گزارش منابع خبری محلی، سفیر کشور امارات متحده عربی در این دیدار همچنین پیشنهاد تولید انرژی برق از طریق انرژی های تجدید پذیر و زباله را نیز به پاکستان داده است. ابراهیمی الزابی افزود، امارات، اقدامات صورت گرفته توسط دولت پاکستان در زمینه تغییرات آب و هوایی ، صندوق بازسازی اکو سیستم پاکستان، پروژه کاشت 10 میلیارد نهال و ساخت فضای سبز تحسین می کند.

ملک امین در این میان بیان داشت، دولت پاکستان بودجه ای به ارزش 250 میلیون روپیه را برای افزایش نسل پرنده "تلور" اختصاص داده است، گفتنی است این خبر موجب ابراز خوشحالی سفیر امارات شد.

ارسال نظر

 
1