خبر فوری

 
 
پیدا شدن جسد شکنجه شده یکی از پشتون زبان ها / حمله به نیروهای امنیتی
کد خبر :326351393

17:19 1397/11/12


برچسب ها : ارتش, بلوچ, پشتون, حمله, ربودن, ربوده شدن,

جسد یکی از افراد پشتون ربوده شده از منطقه سوات ایالت خیبر پختون خوا پاکستان پیدا شده است .


 

به گزارش راز نیوز ،  جسد یکی از افراد پشتون ربوده شده از منطقه سوات ایالت خیبر پختون خوا پاکستان پیدا شده است . گفتنی است شخص ربوده شده چندی پیش توسط نیروهای امنیتی و ارتش این کشور پس از دستگیری به منطقه نامعلوم انتقال یافته بود که روز گذشته جسد وی پیدا شده است .

براساس جزئیات به دست آمده ، عماد سه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی ربوده شده بود .

قابل ذکر است که قبل از این نیز نیروهای امنیتی عموی این فرد را ربوده بودند که پس از اندکی جسد وی را نیز در مقابل خانه وی رها کردند .

 

قابل ذکر است که عملیات های ربوده شدن افراد و بازگشت برخی از اجساد آنها از ایالت بلوچستان پاکستان شروع شده بود که هم اکنون شاهد شروع  آن در ایالت های سند و خیبر پختون خوا هستیم .

سازمان های ملی گرای ایالت بلوچستان و سند مسئولیت این اقدامات غیر انسانی را به نیروهای امنیتی این کشور نسبت می دهند . همچنین جنبش محافظت از پشتون نیز طی بیانیه ای با نسبت دادن مسئولیت این حملات به ارتش این کشور گفته است که ارتش ، مسئول ربوده شدن افراد و بازیابی اجساد شکنجه شده برخی از آنها است .

 

 

لازم به ذکر است که روز گذشته کمپ نیروهای امنیتی مورد حمله افراد مسلحی قرار گرفت . پس از این حمله ، جنبش جمهوری خواه بلوچ با قبول کردن مسئولیت این حمله ابراز داشت که شبه نظامیان روز گذشته با حمله به کمپ نیروهای امنیتی در منطقه بالگتر گدگی شهر پنجگور ، نیروها را با تسلیحات سنگین و نمیه سنگین هدف قرار دادند که موجب وارد شدن خسارات جانی و مالی بر این نیروها شد . وی افزود عملیات های ما تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت .

ارسال نظر

 
1