خبر فوری

 
 
پیام تبریک مقامات قطر به شهباز شریف نخست وزیر جدید پاکستان
کد خبر :1246280945

13:51 1401/01/27


برچسب ها : امیر قطر, پاکستان و قطر, شیخ تمیم بن حمد الثانی, شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی, محمد شهباز شریف, نایب امیر قطر, نخست وزیر پاکستان,

امیر و نایب امیر قطر در پیام های جداگانه ای به محمد شهباز شریف انتخاب وی به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را به او تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای وی نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| امیر و نایب امیر قطر در پیام های جداگانه ای به محمد شهباز شریف انتخاب وی به عنوان نخست وزیر جدید پاکستان را به او تبریک گفته و آرزوی موفقیت برای وی نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر و شیخ عبدالله بن حمد بن خلیفه آل ثانی معاون اول امیر قطر طی پیام های جداگانه ای انتخاب شهباز شریف به عنوان نخست وزیر پاکستان از سوی پارلمان این کشور را تبریک گفتند.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در پاسخ به پیام تبریک مقامات قطر ابراز داشت: قطر و پاکستان دو کشور دوست و برادر هستند و روابط این دو کشور بر اساس ارزش های اسلامی و برادرانه با یکدیگر گره خورده است.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از شهروندان پاکستان مقیم کشور قطر هستند و قطر را به عنوان خانه دوم خود می دانند خاطرنشان کرد: شیخ تمیم بن حمد امیر قطر همواره در برهه های حساس و دشوار به صورت شخصی برای کمک به پاکستان و حل مسائل همت گمارده است و ما قدردان این لطایف امیر قطر هستیم.

وی ابراز امیدواری نمود مناسبات پاکستان و قطر در آینده به سطح جدیدی از نوع خود برسد.

نخست وزیر پاکستان همچنین با اشاره به تامین گاز مایع ال ان جی مورد نیاز پاکستان از قطر گفت: قطر با ارائه گاز ال ان جی کمک فراموش نشدنی به پاکستان نمود.

ارسال نظر

 
1