خبر فوری

 
پیام تبریک مقامات آمریکا و انگلیس به شهباز شریف نخست وزیر جدید پاکستان
کد خبر :1786099617

13:16 1401/01/25


برچسب ها : آنتونی بلینکن, بوریس جانسون, پاکستان و آمریکا, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, محمد شهباز شریف, نخست وزیر انگلیس, نخست وزیر بریتانیا, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور خارجه آمریکا,

مقامات کشورهای آمریکا و انگلیس طی پیام هایی انتخاب شهباز شریف به عنوان نخست وزیر پاکستان را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات کشورهای آمریکا و انگلیس طی پیام هایی انتخاب شهباز شریف به عنوان نخست وزیر پاکستان را تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی ابراز داشت: به شهباز شریف نخست وزیر تازه منتخب پاکستان تبریک می گوییم، پاکستان از 75 سال گذشته مهمترین شریک راهبردی منافع متقابل است.

وی افزود: ما منتظر پیشبرد روابط دیرینه خود با پاکستان هستیم و آمریکا اهمیت ویژه ای برای روابط خود با پاکستان قائل است، آمریکا پاکستان را کشوری مستحکم، توسعه یافته و جمهوری می داند که در زمینه منافع متقابل امری ضروری است.

علاوه بر این بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس طی پیامی در صفحه توییتر خود انتخاب شهباز شریف به عنوان نخست وزیر پاکستان را به وی تبریک گفت.

وی در این پیام خود خاطرنشان کرد: انگلیس و پاکستان دارای روابط دیرینه هستند، مردم دو کشور در روابطی مستحکم با یکدیگر گره خورده اند و من مشتاقانه منتظر همکاری با پاکستان در زمینه های مورد علاقه هستم.

ارسال نظر

 
1