خبر فوری

 
 
پهلو گرفتن ناوهای حامل پیام صلح نیروی دریایی پاکستان در مراکش
کد خبر :1952756404

12:02 1398/08/25


برچسب ها : پاکستان و مراکش, ناوشکن اصلت, ناوشکن معاون, نیروی دریای پاکستان, کاسا بلانکا,

دو ناو نیروی دریایی پاکستان به نام های «معاون» و «اصلت» با پیام های صلح خود در بندر کاسا بلانکای مراکش پلهو گرفتند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| دو ناو نیروی دریایی پاکستان به نام های «معاون» و «اصلت» با پیام های صلح خود در بندر کاسا بلانکای مراکش پلهو گرفتند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، دو ناو نیروی دریایی حامل پیام صلح با استقبال نیروی دریایی مراکش در بندر کاسا بلانکا پهلو گرفتند.

در جریان حضور ناوهای نیروی دریایی پاکستان، فرماندهی این ناوها و دیگر مقامات نیروی دریایی با فرماندهی مرکز دریانوردی بخش کاسا بلانکا و فرمانده منطقه نظامی کاسا بلانکا دیدار کردند.

دو طرف در این دیدارها در خصوص موضوعات مختلف منطقه، مناسبات دوجانبه و و گسترش همکاری های دریایی به بحث و تبادل نظر پرداختند، مقامات مراکش طی سخنانی از تلاش و ایثار دولت و ملت پاکستان برای مقابله با تروریسم تقدیر نمودند.

مقامات مراکشی تلاش های نیروی دریایی پاکستان جهت حفظ امنیت دریایی منطقه را مورد تمجید قرار دادند.

فرماندهی ناوهای نیروی دریایی پاکستان در این دیدار پیام صلح و دوستی دولت پاکستان برای مردم و نیروی دریایی مراکش را به طرف مقابل ابلاغ و برای مردم و دولت این کشور آرزوی موفقیت نمودند.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، ضیافت شام در ناوشکن نیروی دریایی پاکستان تدارک دیده شد که در این مراسم مقامات بلندپایه نیروی دریایی مراکش، دیپلمات ها و دیگر شخصیت های محلی حضور یافتند.

ارسال نظر

 
1