خبر فوری

 
 
پنجگور: تداوم درگیری ها میان جدایی طلبان بلوچ و ارتش پاکستان/ اعمال قانون منع رفت و آمد در شهر
کد خبر :1150176626

14:41 1400/11/14


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, روابط عمومی ارتش پاکستان, سپاه مرزی پاکستان, شهر نوشکی, شهرستان پنجگور, مقررات منع آمد و شد, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

آخرین اخبار از وضعیت شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان، حاکی از تداوم درگیری ها میان نیروهای ارتش پاکستان و جدایی طلبان بلوچ می باشد و طبق گفته منابع آگاه ارتش پاکستان قانون منع رفت و آمد در این شهر را اجرایی نموده است.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| آخرین اخبار از وضعیت شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان، حاکی از تداوم درگیری ها میان نیروهای ارتش پاکستان و جدایی طلبان بلوچ می باشد و طبق گفته منابع آگاه ارتش پاکستان قانون منع رفت و آمد در این شهر را اجرایی نموده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع آگاه محلی از منطقه پنجگور بلوچستان خبر می دهند صدای انفجار به صورت پی در پی در شهر پنجگور به گوش می رسد و درگیری ها میان نیروهای ارتش پاکستان و جدایی طلبان بلوچ همچنان ادامه دارد.

طبق گفته منابع آگاه، نیروی اف سی قانون منع آمد و شد در شهر پنجگور را به صورت کامل اعمال نموده است و اهالی این شهر تا اطلاع ثانوی حق خروج از منازل خود را ندارند، علاوه بر این نیروهای پلیس و لیویز نیز حق تردد در سطح شهر را ندارند.

به گفته منابع محلی، نیروهای اف سی 7 نفر از اهالی پنجگور از منطقه بازار چتگان را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نموده اند.

از سوی دیگر ارتش آزادی بخش بلوچ که پایگاه نیروهای سپاه مرزی پاکستان در پنجگور و نوشکی را هدف حمله قرار داده است، در بیانیه ای اعلام نمود این پایگاه ها علی رغم گذشت ده ساعت از درگیری ها همچنان در کنترل فدائیان این گروه قرار دارد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اظهار داشت: بخش بزرگی از اردوگاه های نظامی ارتش پاکستان در پنجگور و نوشکی پس از گذشت ده ساعت همچنان تحت کنترل فدائیان تیپ مجید ارتش آزادی بخش بلوچ می باشد.

وی افزود: فدائیان بلوچ تاکنون بیش از 100 نظامی ارتش اشغالگر(پاکستان) را به هلاکت رسانده و بخش های داخلی اردوگاه را منهدم کرده اند. برای مقابله با فدائیان بلوچ نیروهای کمکی از جانب اف سی به منطقه فراخوانده شده است اما فدائیان ما پس از تصرف نقاط کلیدی و مهم اردوگاه، در حال مقابله با پیشروی ارتش پاکستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای مخفی نگاه داشتن این موفقیت عظیم فدائیان بلوچ هرگونه پوشش رسانه ای در منطقه ممنوع شده است و شبکه های ارتباطی در این مناطق نیز مسدود شده است. در حالی که اداره روابط عمومی ارتش اشغالگر مدعی دفع این حملات شده است که سراسر کذب محض می باشد، درگیری ها همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1