خبر فوری

 
پلیس کراچی عملیات تروریستی را نافرجام گذاشت
کد خبر :1384333345

14:33 1399/12/22


برچسب ها : بازداشت, پلیس کراچی, خنثی سازی عملیات تروریستی, شهرک ملیر کراچی, گروه های تروریستی, گروه های ممنوعه,

پلیس منطقه ملیر شهر کراچی طی عملیاتی موفق شد با بازداشت یک تروریست عضو گروه های ممنوعه عملیات تروریستی در کراچی را نافرجام بگذارد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| پلیس منطقه ملیر شهر کراچی طی عملیاتی موفق شد با بازداشت یک تروریست عضو گروه های ممنوعه عملیات تروریستی در کراچی را نافرجام بگذارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس منطقه ملیر کراچی در عملیاتی یکی از عناصر گروه های تروریستی ممنوعه را در حوالی شهرک استیل بازداشت و از وی تعداد یک عدد نارنجک دستی به همراه یک قبضه اسلحه کلت کشف و ضبط نمودند.

عرفان بهادر رئیس مرکز پلیس منطقه ملیر در این خصوص ابراز داشت: فرد بازداشت شده در سال 2007 میلادی با دعوت یکی از دوستان خود به عضویت گروه تروریستی درآمد، وی پس از آغاز عملیات پاکسازی ارتش پاکستان در سوات در مخفیگاه ها به سر برد، وی که در افغانستان تحت آموزش های نظامی قرار گرفته است در سال 2012 میلادی به همراه یکی از همدستان خود به نام جاوید سواتی یکی از مراکز آموزشی در رزاق آباد را مورد رصد اطلاعاتی جهت انجام عملیات تروریستی قرار داد.

طبق گفته رئیس مرکز پلیس منطقه ملیر، فرد بازداشت شده در سال 2016 میلادی به نقل و انتقال اعضای خانواده تروریست های مستقر در افغانستان مشغول بوده است و در سال 2018 نیز مجددا یکی دیگر از مراکز آموزش نظامی واقع در منطقه سعید آباد را به همراه همدست خود به نام طارق بتن مورد رصد اطلاعاتی قرار داد و مجددا عملیات تروریستی برای حمله انتحاری به این مرکز آموزش نظامی ارتش پاکستان را طراحی نمود و بدین منظور منزلی را در منطقه اورنگی اجاره نمود.

پلیس با تشکیل پرونده قضایی علیه این تروریست بازداشت شده تحقیقات بیشتر برای شناسایی همدستان وی را آغاز نموده است.

ارسال نظر

 
1