خبر فوری

 
 
پلیس هند طی عملیاتی 3 نفر از اهالی کشمیر را دستگیر کرد
کد خبر :645182431

15:57 1399/10/08


برچسب ها : پلیس هند, پونچ, دستگیری, دستگیری شبه نظامی کشمیری, نارنجک, هند, کشمیر, کشمیر اشغالی, کشمیر هند,

پلیس هند با همکاری دسته ارتش 49 آر آر 3 نفر از شبه نظامیان کشمیری که قصد حمله به اماکن مذهبی را داشتند دستگیر کرده و 6 نارنجک دستی کشف و ضبط کردند.


 

جامو و کشمیر: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی هند طی عملیاتی سه نفر را در حوالی خط کنترل مرزی در منطقه مندهر منطقه پونچ کشمیر دستگیر کردند.

بنا به گزارشات، نیروهای امنیتی 6 نارنجک دستی از این 3 نفر کشف و ضبط کردند. مقامات به رسانه ها گفتند که شب گذشته نیروهای ارتش دسته 49 آر آر به همراه پلیس هند در منطقه باسونی راه را مسدود کرده بودند که یک وسیله نقلیه عبوری را متوقف کرده و مصطفی خان پسر یاسر خان ساکن گلهوتا هرنی را به دلیل فعالیت های مشکوک دستگیر کرده و به بازداشتگاه منتقل کردند.

فرد دستگیر شده در جریان بازجویی اعتراف کرد که در فعالیت های تروریستی شرکت داشته و دو همدست دیگر وی به نام های محمد یاسین فرزند ولایت خان و رئیس احمد فرزند محمد اقبال، ساکنان دابی بالاکوت نیز با شناسایی وی دستگیر شده اند.

پس از بازجویی از این سه تن، 6 نارنجک دستی از خانه مصطفی خان کشف شد. به گفته پلیس این سه نفر قصد حمله به اماکن مذهبی را داشتند که با اقدامات به موقع پلیس یک طرح تروریستی گسترده خنثی شده است.

ارسال نظر

 
1