خبر فوری

 
 
پلوشه خان: عمران خان خلبان هندی را تحت فشارهای آمریکا تحویل هند داد
کد خبر :1165344761

10:12 1398/04/28


برچسب ها : ابی نندن, پلوشه خان, جنگنده هندی, حزب مردم پاکستان,

پلوشه خان از رهبران حزب مردم پاکستان طی سخنانی مدعی شد عمران خان نخست وزیر پاکستان خلبان جنگنده متجاوز هندی را تحت فشارهای دولت واشنگتن تحویل هند داده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز پلوشه خان از رهبران حزب مردم پاکستان طی سخنانی مدعی شد عمران خان نخست وزیر پاکستان خلبان جنگنده متجاوز هندی را تحت فشارهای دولت واشنگتن تحویل هند داده است.

خانم پلوشه خان از رهبران حزب مردم پاکستان در گفتگوی سیاسی با شبکه خبری 92 اظهار داشت: امروز مفتاح اسماعیل را چنان بازداشت نمودند گویا وی یک تروریست بزرگ و تحت تعقیب است در حالی که ابی نندن(خلبان جنگنده متجاوز هندی) که خود را برای به خاک و خون کشیدن مردم پاکستان مسلح نموده و به کشورمان تجاوز نمود را عمران خان تحت فشارهای آمریکا آزاد نمود.

وی در ادامه با اشاره به انتشار تصاویر خصوصی از قاضی پرونده نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان گفت: با انتشار این تصاویر فاتحه نظام قضایی پاکستان خوانده شد و مردم نسبت به نظام قضایی و دریافت حق و حقوق خود نا امید گشته اند.

وی افزود: دولت همواره شعار دولت مدینه در زمان صدر اسلام را سر می دهد و دولت زمان صدر اسلام را به عنوان الگوی مدیریتی خود اعلام می کند، در حالی که حتی برای تدفین میت نیز قوانین مالیاتی اعمال نموده است.

ارسال نظر

 
1