خبر فوری

 
 
پرونده سازی علیه نوجوان شیعه به اتهام توهین مذهب
کد خبر :1537032691

19:22 1399/08/21


برچسب ها : اسلام آباد, افراد تکفیری, پایتخت پاکستان, تفرقه افکنی, سپاه صحابه, شیعه, شیعه و سنی,

پس از سخنان تفرقه افکنانه معلم کالج مدل اسلام آباد و واکنش دانش آموز شیعه نسبت به این موضوع، شکایتنامه ای علیه این نوجوان شیعه به گفته سرکرده سپاه صحابه در منطقه تشکیل شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در پی ادامه خشونت طلبی های گروه های تکفیری برای به راه انداختن بهانه ای جهت سرکوب شیعیان و اعمال خشونت علیه آنان در سراسر پاکستان و ادامه جریان پرونده سازی های واهی علیه شیعیان، مدرس علوم اجتماعی کالج مدل اسلام آباد امروز پس از گفتگوی تفرقه گرایانه در خصوص موضوع عمر خلیفه دوم با واکنش و اظهار نظر قلب عباس یکی ازنوجوانان شیعه مواجه شد که منجر به درگیری میان همکلاسی ها شد. به دلیل شدید بودن این درگیری که دست کم 10 تن از دانش آموزان قلب عباس را مورد ضرب و شتم قرار دادند، پس از حضور مدیر کالج و دیگر اساتید، موضوع به کلانتری کشیده شد و این نوجوان شیعه به کلانتری تحویل داده شد.

براساس گزارش منابع، عبدالرحمن معاویه سرکرده سپاه صحابه در منطقه به همراه هیئتش با شنیدن موضوع توهین مذهب به کلانتری رسیده و علیه این نوجوان شیعه شکایت نامه ای با عنوان توهین به مذهب و مقدسات درج کردند.  

شایان ذکر است پس از آنکه شاهد ترویج ایدئولوژی تکفیر در مدارس دینی اهل سنت در سراسر پاکستان علیه شیعیان بوده ایم، اکنون شاهد ترویج این ایدئولوژی در مدارس و کالج های دولتی نیز هستیم که می تواند زنگ خطری برای امنیت داخلی پاکستان به شمار آید.  

ارسال نظر

 
1