خبر فوری

 
 
پرونده سازی دیگر علیه عالم شیعه تحت فشار گروه تکفیری تروریستی سپاه صحابه در کراچی
کد خبر :2102244958

19:00 1399/10/27


برچسب ها : افراد تکفیری, سپاه صحابه, شیعه, شیعه و سنی, شیعیان پاکستان, کراچی,

پس از سخنرانی حجت الاسلام سید رضا حیدر رضوی، عناصر تکفیری تروریستی پس از فشار برای دستگیری و اشد مجازات برای این عالم شیعه، سازمان های امنیتی را تهدید به برگزاری تظاهرات گسترده کردند که سپس پرونده ای به اتهام توهین به مقدسات علیه این عالم شیعه ثبت شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| پس از سخنرانی حجت الاسلام سید رضا حیدر رضوی مورخ 21 دی ماه در حسینیه ای واقع در بخش شمالی کراچی عناصر تکفیری ترویستی سپاه صحابه فعال شده اند. سید رضا حیدر رضوی که در سخنرانی خود گفته بود هرکس فاطمه زهرا (س) را کذاب بخواند در حقیقت آیه تطهیر که از سوی خداوند برای پنج تن نازل شده بود را دروغ پنداشته است، و هرکس این آیه را دروغ پندارد قرآن و سپس خدا را دروغگو خوانده است، بنابراین چنین شخصی کافر شده است؛

حساب های کاربری گروه تروریستی سپاه صحابه فعال شده و ضمن برجسته سازی این مسئله، این سخنرانی را اهانت به خلیفه اول عنوان کرده و سعی دارند فضای پاکستان را مجددا چون ماه محرم سال جاری به فضایی نا امن برای شیعیان تبدیل کرده و حملات خود را از سر گیرند.

اورنگزیب فاروقی از شخصیت های برجسته و مطرح این گروه تکفیری تروریستی وهابی که همواره به دنبال ایجاد آشوب و حمله به شیعیان در پاکستان است و معتقد به نجس بودن شیعیان است، در پیام صفحه رسمی خود نوشت: پس از آٌصف علوی، توهین رضا حیدر رضوی به ساحت صدیق اکبر قابل تحمل نیست، عدم دستگیری این شخص باعث ایجاد اضطراب بین امت اسلامی شده است و از سازمان های امنیتی می خواهیم تا هرچه سریعتر ضمن دستگیری این متهم او را به نشان عبرتی برای دیگران تبدیل کنند. وی افزود: درصورتی که زندیق رضا حیدر رضوی دستگیر نشود، مجبور به فراخواندن تظاهرات گسترده خواهیم شد.

گفتنی است پس از تهدیدات این رهبر گروه تروریستی و دیگر حساب های کاربری تکفیری، علیه حجت الاسلام رضا حیدر رضوی و بانیان مجلس پرونده تشکیل شده است. به گفته منابع شیعه، پس از تهدید های اورنگزیب فاروقی، علیه رضا حیدر رضوی شکایت نامه ای به اتهام توهین به مقدسات درج شده است و از ماه محرم سال جاری تاکنون 180 پرونده علیه شیعیان به اتهام واهی کفر مقدسات ثبت شده است.

ارسال نظر

 
1