خبر فوری

 
 
پرونده افراد ربوده شده: توبیخ بازرس کل و وزیر داخلی ایالت سند
کد خبر :1364966260

15:30 1399/05/31


برچسب ها : افراد ربوده شده سند, بازرس کل پلیس, دادگاه عالی سند,

درپی ارائه گزارش افراد ربوده شده ایالت سند توسط بازرس کل و وزیر داخلی ایالت سند به دادگاه عالی، دادگاه ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت عملکرد نیروی پلیس، دو مقام ارشد را به شدت مورد سرزنش و توبیخ قرار داد.


سند: به گزارش راز نیوز| درپی ارائه گزارش افراد ربوده شده ایالت سند توسط بازرس کل و وزیر داخلی ایالت سند به دادگاه عالی، دادگاه ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت عملکرد نیروی پلیس، دو مقام ارشد را به شدت مورد سرزنش و توبیخ قرار داد.

براساس گزارش ارائه شده به دادگاه عالی ایالت سند توسط بازرس کل در مورد افراد ربوده شده، تعداد کل افراد ربوده شده از سال 2011 تاکنون 4 هزار و 214 عدد بود که تاکنون 3 هزار و 609 عدد از این افراد شناسایی شده اند و تلاش ها برای 605 فرد دیگر همچنان ادامه دارد. طبق گزارش، 570 نفر از کراچی، 20 نفر از حیدر آباد، 7 نفر از سکهر، 7 نفر از لارکانه و یک فرد از میرپور خاص ربوده شدند. 605 پرونده افراد ربوده شده در ایالت سند درحال بررسی هستند.

دادگاه در خصوص عدم بازگشت افراد مفقود شده ضمن توبیخ بازرس کل و وزیر ایالت سند، گفت: مردم همچنان مفقود هستند، پلیس چکار می کند؟ تیم های تحقیقاتی مشترک JIT نیز نتیجه مثبت قابل توجهی نداشتند، با این وجود که برای یک پرونده چندین تیم تحقیقاتی مشترک تشکیل شد، اما نتیجه صفر است. دادگاه با ابراز نارضایتی از عملکرد پلیس، دستور داد تا فعالیت های جدی در این زمینه انجام شود و طی دو هفته آتی گزارش پیشرفت به دادگاه ارئه شود.

ارسال نظر

 
1