خبر فوری

 
 
پرداخت بودجه ائتلاف نظامی قطع شده به پاکستان
کد خبر :1268141930

11:05 1397/06/30


برچسب ها : آمریکا, بودجه, بودجه ائتلاف نظامی, پاکستان, روابط,

دولت آمریکا ، از پرداخت بودجه ائتلاف نظامی قطع شده به مبلغ 300 میلیون دلار به پاکستان خبر داده است.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری سچ، دولت آمریکا خواستار برقراری روابطی جدید و متعادلانه با دولت جدید پاکستان است، برای عمل به این امر، دولت آمریکا ، از پرداخت بودجه ائتلاف نظامی قطع شده به مبلغ 300 میلیون دلار به پاکستان خبر داده است.

با روی کار آمدن دولت جدید پاکستان عمران خان ، باب های جدیدی برای بهبودی روابط مابین دوکشور پاکستان و آمریکا گشوده شده است، و علاوه بر آن بودجه ائتلاف نظامی قطع شده از جانب آمریکا نیز به پاکستان پرداخت خواهد شد.

ناگفته نماند که آمریکا در تاریخ 2 سپتامبر، بودجه ائتلاف نظامی پاکستان بالغ بر 300 میلیون دلار را قطع کرده بود که درپی این خبر پس از روی کار آمدن دولت جدید، مایک پومپیو وزیر امور خارجه آمریکا درسفری به پاکستان، با مقامات سیاسی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

طبق گزارشات اعلام شده، اعضای کاخ سفید، درحال بازنگری به سیاست های تهاجمی دونالد ترامپ برای تجدید نظر در این مورد هستند. علاوه بر آن، سفیر آمریکا در پاکستان نیز گفته است، که باید بودجه ائتلاف نظامی قطع شده به پاکستان پرداخت شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، گفته شده است که، عمران خان در بهبودی روابط مابین دوکشور پاکستان و آمریکا نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1