خبر فوری

 
 
پذیرفتن مسئولیت حمله توسط ارتش آزادیبخش بلوچ
کد خبر :697321779

14:54 1400/07/19


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, پذیرفتن مسولیت حمله, حمله, قتل, هلاکت,

ارتش آزادیبخش بلوچ مسئولیت حمله به شاهد زهری را بر عهده گرفت.


بلوچستان : به گزارش راز نیوز | ارتش آزادیبخش بلوچ مسئولیت حمله به شاهد زهری را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ در بیانیه ای گفت : اعضای ارتش آزادیبخش بلوچ در تاریخ 18 مهر 1400 در شهر حب بلوچستان شاهد زهری که یکی از اعضای ارتش پاکستان است را مورد هدف قرار داده و به قتل رساندند.

وی افزود : این عملیات توسط گروه عملیاتی تاکتیکی ویژه ارتش آزادیبخش بلوچ انجام شد و در این انفجار شاهد زهری، مامور اطلاعاتی کلیدی کشته شد و خودروی وی نیز منهدم شد.

وی اظهار داشت : شاهد زهری، ابزار MI سرویس مخفی ارتش پاکستان از سال 2008 در پوشش یک روزنامه نگار علیه جنبش بلوچ فعال بوده است. او سرپرستی گروهی به نام مارخور را بر عهده داشت که توسط سازمان های اطلاعاتی تأسیس شده بود و افراد فقیر معمولی را برای پول به خدمت گرفت و از آنها برای جاسوسی، ناپدید شدن جوانان بلوچ و انجام قتل های هدفمند استفاده می کرد.

جیئند بلوچ گفت : جلیل زهری، یکی دیگر از عوامل همین گروه در 4 مهر 1397 توسط عوامل ارتش آزادیبخش بلوچ در حب به ضرب گلوله کشته شد.

وی افزود : شاهد زهری درگیر سایر آسیب های اجتماعی از جمله تهیه مشروبات الکلی و سایر مواد مخدر از گوادر به کراچی تحت عنوان یک حوزه مقدس مانند روزنامه نگاری، معامله با باندهای جنایتکار و سوء استفاده جنسی از خردسالان بی گناه بود.

از سوی دیگر، خبرگزاری های پاکستان شاهد زهری را به عنوان گزارشگر شبکه مترو ون معرفی کردند.

ارسال نظر

 
1