خبر فوری

 
 
پذیرفتن مسئولیت حملات متعدد علیه ارتش پاکستان توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :861713104

15:08 1400/05/31


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, پذیرفتن مسولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, واشک,

شبه نظامیان بلوچ روز شنبه در کمین یک کاروان نظامی ارتش پاکستان در منطقه بسیمه بخش واشک ایالت بلوچستان قرار گرفته و آن را مورد هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | شبه نظامیان بلوچ روز شنبه  در کمین یک کاروان نظامی ارتش پاکستان در منطقه بسیمه بخش واشک ایالت بلوچستان قرار گرفته و آن را مورد هدف قرار دادند همچنین خودرویی را که جهت کمک به کاروان عازم منطقه شده بود را توسط بمب کنترل از راه دور مورد هدف قرار دادند.

طی این حمله، شبه نظامیان دومین خودروی کمک رسانی ارتش را  توسط بمب کنار جاده ای هدف قرار داده و بر اثر این حمله کاپیتان کاشف جان خود را از دست داد.

مقامات جان باختن کاپیتان کاشف و زخمی شدن چند افسر ارتش پاکستان را تایید کرده اما منابع محلی، از تلفات زیاد وارد شده به ارتش بر اثر این حملات خبر می دهند.

گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان پس از پذیرفتن مسئولیت این حمله و سایر حملات علیه ارتش پاکستان گفت: در روز شنبه شبه نظامیان ما 8 تن از نیروی ارتش را در منطقه سولیر بخش واشک بلوچستان و روز پنجشنبه شبه نظامیان ما طی درگیری با ارتش پاکستان در منطقه جهاؤ ایالت بلوچستان 5 تن از آنها را به قتل رساندند.

گهرام بلوچ افزود: شبه نظامیان ما در منطقه سولیر بخش واشک در کمین کاروان ارتش پاکستان قرار گرفته و با سلاح های سنگین و مدرن به آنها حمله کردند همچنین در اثر این حمله تعداد زیادی از نیروهای امنیتی پاکستان زخمی و جان باختند.

وی ادامه داد: پس از حمله به کاروان ارتش پاکستان شبه نظامیان جبه آزادی بخش بلوچستان خودرویی که جهت کمک به کاروان عازم منطقه شده بود را توسط بمب کنار جاده هدف قرار داده بطوری که تمام سرنشینان خودرو که 8 تن بودند  در دم جان باختند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: روز پنجشنبه طی درگیری شبه نظامیان ما با ارتش پاکستان در منطقه چبی بخش جهاؤ استان آواران 5 تن از نیروهای ارتش را به قتل رسانده و چند تن دیگر از آنها را زخمی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حملات ما علیه نیروهای ارتش پاکستان و حامیان آنها تا آزادی بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1