خبر فوری

 
 
پذیرفتن مسئولیت ترور یک شخص در پنجگور توسط گروه تجزیه طلب بلوچ
کد خبر :1284457120

12:45 1402/01/25


برچسب ها : BLF, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, ترور, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF طی بیانیه ای مسئولیت ترور یک شخص در پنجگور را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستانBLF طی بیانیه ای ضمن پذیرفتن مسئولیت ترور یک شخص در پنجگور، اظهار داشت که شبه نظامیان سازمان مورخه 10 آوریل/ 21 فروردین، عبدالغفور فرزند بهرام ساکن دز پروم از عوامل سازمان های امنیتی را در منطقه چتکان از پنجگور هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

وی افزود: عبدالغفور یک جاسوس و عامل آژانس های اطلاعاتی پاکستان در منطقه بود که ریاست یک گروه جوخه مرگ را نیز برعهده داشت و در قتل و غارت، اخاذی، دزدی، فروش مواد مخدر و دیگر جرم های اجتماعی دست داشت. علاوه بر آن وی به دستور ارتش پاکستان، در جرائم سنگینی چون قتل خانواده و فامیل های شبه نظامیان بلوچ و دستگیری و ربایش آنها توسط نیروهای سازمان های اطلاعاتی، دست داشت.

سخنگو اظهار داشت که عبدالغفور به همراه خدا رحم معروف به بجو از عوامل آژانس های اطلاعاتی به صورت مشترک یک گروه مسلحی را تشکیل داده اند که سعی داشت سه مرتبه فدائیان ما را هدف قرار دهد. طی حملات این گروه، مراد معروف به حلال فرزند عبدوست ساکن کلاهو از شبه نظامیان ارتش جمهوری خواه بلوچBRA (یکی از گروه های تجزیه طلب مسلح در بلوچستان) 13 اوت 2021 کشته و دو شبه نظامی بی ال اف در کمین این گروه در سال 2022 میلادی در منطقه پروم بسد زخمی شدند.

سرگرد گهرام بلوچ مدعی شد که اسامی و جرائم تمامی عوامل آژانس های اطلاعاتی با سند ثبت شده اند، در صورتی که آنها از ارتکاب جرائم علیه ملت و جنبش آزادی بلوچ اجتناب نکنند، سرانجام آنها نیز این چنین خواهد بود.

ارسال نظر

 
1