خبر فوری

 
 
پذیرفتن درخواست کمک ایالات متحده آمریکا توسط پاکستان
کد خبر :409974182

15:20 1400/06/05


برچسب ها : ائتلاف, افغانستان و آمریکا, ایالات متحده آمریکا, ایالت سند, پاکستان, پاکستان و آمریکا, خروج نظامیان آمریکایی, ناتو,

ایالات متحده آمریکا و نیروهای ائتلاف و ناتو از پاکستان برای خروج نهایی نیروهایشان از افغانستان تا 31 آوت درخواست کمک کرده بودند که پاکستان درخوست کمک را پذیرفت.


 

اسلام اباد: به گزارش راز نیوز | ایالات متحده آمریکا و نیروهای ائتلاف و ناتو از پاکستان برای خروج نهایی نیروهایشان از افغانستان تا 31 آوت درخواست کمک کرده بودند که پاکستان درخوست کمک را پذیرفت.

منابع سازمان هوانوردی پاکستان بیان کردند: پروازهایی حامل 3 الی 4 هزار امدادگران آمریکایی از افغانستان به کراچی و پیشاور خواهند رسید و از آنجا به ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای غربی منتقل خواهند شد. پنج پرواز اولیه در کراچی انجام می شود و میزبانی انها بمدت یک ماه توسط دولت سند انجام خواهد شد.

براساس جزئیات، در مرحله اول تخلیه ، کسانی که در جنگ علیه طالبان افغان به نیروهای آمریکا و نیروهای ائتلاف کمک کردند، با ویزای پاکستان به کراچی منقل خواهند شد.

به گفته منابع هوانوردی پاکستان، پروازهایی از افغانستان به مولتان، فیصل آباد و پیشاور نیز انجام خواهد شد، اما لاهور از عدم ارائه این تسهیلات عذرخواهی کرده است.

ارسال نظر

 
1