خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت قتل یک خبرچین حکومت پاکستان توسط جبهه آزادی بخش بلوچ
کد خبر :2035137117

11:24 1399/11/28


برچسب ها : آی اس آی, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, پنجگور, جبهه آزادی بخش بلوچ, خبرچین حکومت پاکستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ, گچک,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در چهارراه چاکر اعظم شهرستان پنجگور لیاقت فرزند عباس یک خبرچین حکومت پاکستان را به قتل رساندند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در چهارراه چاکر اعظم شهرستان پنجگور لیاقت فرزند عباس یک خبرچین حکومت پاکستان را به قتل رساندند.

وی افزود: این خبرچین حکومت پاکستان اهل گچک بود که در سال 2015 از آن جا متواری شده و به پنجگور آمده بود. وی در بسیاری از عملیات های ارتش پاکستان در گچک با آن ها همکاری کرده و نقش مهمی در جاسوسی از افراد مسلح بلوچ در شهرستان پنجگور داشته است. این خبرچین به طور مشروط توسط سازمان اطلاعاتی آی اس آی پاکستان آزاد شده بود و در بازار گچک از افرادی که برای تهیه مایحتاج خود به آن جا می آمدند خبرچینی می کرد. وی همچنین وابسته به یک جوخه مرگ بود که در تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت های آسیب زا در اجتماع دست داشتند. او محل استقرار یکی از نیروهای ما به نام علی دوست را برای ارتش پاکستان فاش کرد که ارتش پاکستان پس از مدتی وی را به قتل رساند.

وی در پایان بیان کرد: ما تمام کسانی را که با ارتش و حکومت پاکستان علیه نیروهای مسلح بلوچ همکاری می کنند زیر نظر گرفته و هدف قرار می دهیم تا درس عبرتی برای دیگران شوند.

ارسال نظر

 
1