خبر فوری

 
پذیرش مسئولیت حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در شهرستان تمپ توسط براس
کد خبر :1465561866

17:37 1400/09/26


برچسب ها : ایالت بلوچستان, بخش تمپ, براس, پاسگاه ارتش پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, شبه نظامیان آزادی خواه بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, منطقه عبدوئی, کشف اسلحه, کشف مهمات,

لوچ خان سخنگوی ائتلاف نظامی براس (BRAS) مسئولیت حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در شهرستان تمپ را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | بلوچ خان سخنگوی ائتلاف نظامی براس (BRAS) در بیانیه ای اعلام کرد: شبه نظامیان براس شامگاه پنجشنبه 25 آذر (16 دسامبر) طی حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه عبدوئی بخش تگران شهرستان تمپ ایالت بلوچستان، 11 تن از نیروهای ارتش پاکستان را کشته و تمامی اسلحه و مهمات را از این پاسگاه کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه افزود: شبه نظامیان براس از جهات مختلف به پاسگاه ارتش پاکستان حمله کردند که در نتیجه 11 تن از نیروهای ارتش پاکستان و چند تن دیگر مجروح شدند در حالی که افراد زیادی از نیروهای بزدل دشمن پست ها و همرزمان خود را ترک و فرار کردند.

بلوچ خان گفت: هر شکست و فرار ارتش دشمن در میدان نبرد به دست شبه نظامیان بلوچ، نشانگر این است که آموزش و رشادت های ارتش شکست خورده محدود به هدف قرار دادن غیرنظامیان بی گناه غیرمسلح و ایجاد پاسگاه های بازرسی برای اخاذی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حملات ما به نیروهای ارتش پاکستان و حامیان آنها تا آزادی مردم و ایالت بلوچستان به شدت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1