خبر فوری

 
 
پذیرش مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در بخش قلات توسط یو بی ای
کد خبر :464078595

14:25 1400/09/19


برچسب ها : ارتش متحد بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, سخنگوی ارتش متحد بلوچ, شبه نظامیان بلوچ, مرید بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای لیویز,

مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچستان (UBA) مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در بخش قلات را پذیرفت.


 

بلوچستان : به گزارش راز نیوز | مرید بلوچ سخنگوی ارتش متحد بلوچستان (UBA) در بیانیه ای اعلام کرد: بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 18 آذر (9 دسامبر) شبه نظامیان بلوچ طی عملیاتی پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان را در منطقه منگچر بخش قلات ایالت بلوچستان توسط نارنجک دستی مورد هدف قرار دادند.

به گفته سخنگو، بر اثر این حمله دو تن از نیروهای امنیتی پاکستان کشته و یک نفر نیز مجروح گردید. همچنین نیروهای لیویز محلی پس از حمله اقدام به تعقیب شبه نظامیتن بلوچ کردند و اما شبه نظامیان با موفقیت توانستند خود را از تعقیب نیروهای لیویز نجات داده و به مکان امنی برسند.

مرید بلوچ افزود: علیرغم هشدارهای مکرر ارتش متحد بلوچ به نیروهای لیویز محلی، آنها در حال تبدیل به مانعی در مقابل رهبران بلوچ هستند همچنین ما برای بار آخر به این نیروهای وابسته به ارتش پاکستان هشدار میدهیم تا از مقابله با شبه نظامیان و رهبران بلوچ خودداری کنند در غیر این صورت با حملات سخت از سوی شبه نظامیان بلوچ، مواجه خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حملات ما به ارتش پاکستان و حامیان آنها تا آزادی بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1