خبر فوری

 
 

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به شرکت ساخت و ساز نظامی و پاسگاه ارتش پاکستان را بر عهده گرفت و گفت: روز جمعه 28 آبان (19 نوامبر) شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان در منطقه آپسر بخش تربت ایالت بلوچستان به شرکت ساخت و ساز نظامی سازمان کارهای مرزی (FWO) حمله کردند و ماشین آلات و سایر تجهیزات را به آتش کشیدند.

وی افزود: این شرکت نظامی در حال ساخت جاده ای است که از اردوگاه اصلی ارتش شهر تربت تا اردوگاه نظامی منطقه آپسر امتداد دارد و همچنین این ساخت و سازها نشانه طولانی کردن استعمار ارتش اشغالگرپاکستان بر ایالت بلوچستان می باشد و ما به مردمان بلوچ تاکید می کنیم که از این نیروها دوری کنند.

وی افزود: بعدازظهر روز سه شنبه 25 آبان (16 نوامبر) تک تیرانداز جبهه آزادی بخش بلوچستان پاسگاه ارتش پاکستان را در منطقه گندا بخش تمپ مورد هدف قرار داد که در نتیجه آن یک تن از نیروی ارتش به قتل رسید.

وی ادامه داد: پس از تیراندازی، شبه نظامیان پاسگاه ارتش را توسط مسلسل سبک و نارنجک انداز مورد اصابت قرار دادند که بر اثر آن تلفات سنگینی به ارتش پاکستان وارد شد.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان حاطر نشان کرد: حملات ما به ارتش پاکستان و حامیان آنها تا آزادی بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1