خبر فوری

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: نیروهای ما در مناطق زامران و واشک به ارتش پاکستان حمله کردند.

وی افزود: نیروهای ما در تاریخ 25 آبان 1401 (16 نوامبر) به ایست بازرسی پایگاه پنگزان ارتش پاکستان در منطقه زامران بوسیله راکت انداز و سلاح های سنگین حمله کردند که طی آن ارتش پاکستان متحمل خسارات جانی و مالی شد.

وی گفت: نیروهای ما در بخش راغی منطقه واشک نیز به مقر عوامل ارتش پاکستان حمله کرده و 2 عامل ارتش این کشور را به هلاکت رساندند. این حمله زمانی انجام شد که عوامل ارتش پاکستان برای برنامه ریزی یک حمله در یک مکان گرد هم آمده بودند. آن ها برای حمله به نیروهای آزادی بخش بلوچ نقشه می کشیدند اما نیروهای ما پیش از آغاز حمله آن ها، از اطلاعات محل استقرار و نحوه حمله آن ها آگاه شده بودند.

وی همچنین گفت: طی حمله مذکور 2 عامل ارتش پاکستان به نام احمد علی و زبیر فرزند احمد علی به هلاکت رسیدند. همدستان آن ها نیز پس از این حمله، موفق به فرار از منطقه شدند. آن ها به دستور نعیم و فرمان ارتش پاکستان، در حال فعالیت علیه مردم بلوچ بودند. ما چند بار آن ها را تنبیه کرده و به آن ها هشدار داده بودیم که باید از همکاری با ارتش پاکستان خودداری کنند، اما آن ها به فعالیت های خود ادامه دادند. 3 پسر احمد علی، عامل هلاک شده به نام رحمدل، مهرالله و دل جان به رهبری نعیم همچنان در حال همکاری با ارتش پاکستان هستند.

وی سپس گفت: ما بار دیگر به آن ها هشدار می دهیم که آن ها باید از همکاری با ارتش پاکستان که در حال تلاش برای نسل کشی مردم بلوچستان است، خودداری کنند. اگر آن ها به همکاری خود با ارتش پاکستان ادامه دهند، هرگز بخشیده نخواهند شد زیرا هرکسی در نسل کشی مردم نقش داشته باشد، مجازات وی بر اساس اصول بین المللی جایز است.

وی در پایان گفت: حملات ما به ارتش دشمن تا استقلال کامل بلوچستان ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1