خبر فوری

 
پذیرش مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در ایالت خیبر پختون خوا توسط تی تی پی
کد خبر :1349434653

12:36 1401/08/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله به ایست بازرسی, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, محمد خراسانی, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی و شهرستان وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی و شهرستان وزیرستان جنوبی ایالت خیبر پختون خوا را بر عهده گرفت.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان اعلام کرد: نیروهای ما در منطقه گریوم شهرستان وزیرستان شمالی یک خودروی ارتش پاکستان را هدف قرار دادند. طی حمله نیروهای ما به این خودروی ارتش پاکستان که قصد حمله به آن ها را داشت، یک سرباز ارتش پاکستان به هلاکت رسید.

وی همچنین گفت: نیروهای ما در بخش پنک منطقه جندوله شهرستان وزیرستان جنوبی به یک ایست بازرسی ارتش پاکستان بوسیله سلاح های سنگین حمله کردند که طی این حمله تعدادی از سربازان ارتش پاکستان هلاک و زخمی شدند. این حمله در پاسخ به حمله ارتش پاکستان به یکی از نیروهای ما در منطقه اعظم ورسک انجام شده است.

ارسال نظر

 
1