خبر فوری

 
 
پایان یافتن زمان انتخابات میان دوره ای پاکستان وآغاز شمارش آرا
کد خبر :21085195

19:40 1397/07/22


برچسب ها : انتخابات, انتخابات میان دوره ای, پاکستان, رای,

انتخابات ميان دوره اي مجلس ملي و مجالس ايالتي پاکستان ساعت 17 به وقت مليح پايان يافت و شمارش آرا آغاز شد


 

پایان یافتن زمان انتخابات میان دوره ای پاکستان وآغاز شمارش آرا

 

انتخابات ميان دوره اي مجلس ملي و مجالس ايالتي پاکستان ساعت 17 به وقت ملي پايان يافت و شمارش آرا آغاز شد

به گزارش راز نیوز به نقل از دان نیوز انتخابات میان دوره ای در پاکستان برای انتخاب 35 عضو مجلس ملی و مجالس ایالتی ساعت 17 به وقت محلی پایان یافت.

رسانه های پاکستان اعلام کردند: در این دوره از انتخابات 11 نماینده برای مجلس ملی و 24 نماینده برای مجالس ایالتی انتخاب می شوند. به گفته منابع رسانه ای پاکستان شمارش آرا آغاز شده است. کمیسیون انتخابات پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد: رای گیری از ساعت 8 صبح آغاز شد و بی وقفه تا ساعت 17 ادامه یافت. پس از پایان زمان رای گیری تنها افرادی که در داخل محل اخذ رأی حضور داشتند توانستند رأی خود را به ثبت برسانند. در این دوره از انتخابات قرار است یک نماینده از اسلام آباد ، 9 نماینده از ایالت پنجاب ، یک نماینده از سند و یک نماینده از ایالت خیبر پختونخواه به مجلس ملی راه یابند.

«ندیم قاسم» سخنگوی کمیسیون انتخابات پاکستان اعلام کرد: برای نخستین بار در این دوره از انتخابات بیش از 5 هزار تبعه پاکستانی مقیم خارج توانستند رای خود را از طریق سیستم الکترونیکی به ثبت برسانند. وی افزود: در این انتخابات بیش از 661 نامزد انتخاباتی ثبت نام کردند که تنها 645 نفر توانستند مجوز حضور در انتخابات دریافت کنند.

ارسال نظر

 
1