خبر فوری

 
 
پایان رزمایش "سی سپارک 2020" نیروی دریایی ارتش پاکستان
کد خبر :208844427

19:09 1398/12/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, رزمایش, نیروی دریایی,

با پایان رزمایش "سی سپارک 2020" نیروی دریایی ارتش پاکستان در دریای عرب، ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان به عنوان مهمان خصوصی در مراسم اختتامیه شرکت کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| با پایان رزمایش "سی سپارک 2020" نیروی دریایی ارتش پاکستان در دریای عرب، ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش پاکستان به عنوان مهمان خصوصی در مراسم اختتامیه شرکت کرد و طی سخنرانی در مراسم، گفت: نیروی دریایی توانایی پاسخ کوبنده به هر گونه تجاوز از سوی دشمنان را دارد و نیرو در همه حال آماده حفاظت از مرزهای دریایی است.

براساس گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، شلیک موشک موفقیت آمیز از سکو های مختلف از ویژگی های اصلی این رزمایش بود. در حین رزمایش، شلیک موفقیت آمیز موشک ها از سطح و زیر دریا و از هوا صورت گرفت و تجهیزات نظامی نیروی دریایی و هوایی در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفتند. دریا سالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان و مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی رزمایش را از نزدیک مشاهده کردند؛ ژنرال ندیم رضا فرمانده ستاد مشترک ارتش از آمادگی عملیاتی نیروی دریایی ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظر

 
1