خبر فوری

 
 
پایان تحصن کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه
کد خبر :615927658

15:45 1400/02/10


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, تحصن کراچی, شیعه, شیعیان پاکستان, کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه,

شب گذشته رهبران تحصن مرکزی کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه طی کنفرانس مطبوعاتی از پایان این تحصن پس 28 روز درپی انجام مذاکرات موفقیت آمیز با دولت و نهاد های امنیتی خبر دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| شب گذشته رهبران تحصن مرکزی کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه طی کنفرانس مطبوعاتی از پایان این تحصن پس 28 روز درپی انجام مذاکرات موفقیت آمیز با دولت و نهاد های امنیتی خبر داده و گفتند: مجددا روند آزادی افراد ربوده شده شیعه که متوقف شده بود درپی مذاکرات نتیجه بخش با دولت و سازمان های امنیتی آغاز شده است. بنابراین این تحصن پایان می یابد.

طی کنفرانس مطبوعاتی گفته شد که هدف ما احیای بند 10 قانون اساسی بود و ما خواستار تحویل افراد ربوده شده شیعه به مقامات قضایی بودیم، و الحمدلله این روند آغاز شده است. نشست های روز گذشته ما بسیار موفقیت آمیز بود. تعدادی از افراد آزاد شده اند، و ما بقی افراد نیز به صورت مرحله ای آزاد یا بازگردانده می شوند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم به نفع هیئت حاکمه و به دلیل کووید19 و نتیجه بخش بودن مذاکرات این تحصن پایان یابد. این تحصن پایان می یابد اما جنبش افراد ربوده شده شیعه ما ادامه خواهد داشت، کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه به فعالیت خود ادامه خواهد داد به همان نحو گفتگو و مسالمت آمیز؛ هرجایی که (آزادی افراد ربوده شده با توقف روبرو شود) ما حق تحصن و اعتراض را داریم، امیدواریم دولت و سازمان های امنیتی به وعده های خود عمل خواهند کرد. تا زمانیکه تمامی افراد ربوده شده آزاد نشوند، جنبش ما ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1