خبر فوری

 
 
پاکستان : کشورهای هند و افغانستان حامیان اصلی نا امنی های داخلی کشور هستند
کد خبر :1586775087

16:35 1397/11/11


برچسب ها : ارتش, افغانستان, پاکستان, تروریست, تروریسم, هند,

براساس ادعای کشور پاکستان، کشورهای هند و افغانستان در نا امنی های داخلی پاکستان نقش بسزایی دارند.


به گزارش راز نیوز، براساس ادعای کشور پاکستان، کشورهای هند و افغانستان در نا امنی های داخلی پاکستان نقش بسزایی دارند. تحلیل گران امور نظامی پاکستان در بیانات خود با سخن گفتن از قدرت سازمان اطلاعاتی این کشور گفته اند که تنها 2 عدد از سازمان های اطلاعاتی ما در حال مبارزه با 23 عدد از سازمان های اطلاعاتی دشمن هستند. باتوجه به این موضوع تسلط بر تروریسم توسط کشور پاکستان امر بسیار مهم و قابل قدردانی است.

براساس گزارش رسانه های پاکستان ، ژنرال ضیاء الدین بت در این زمینه گفت : در حال حاضر تمامی عناصر دشمن پاکستان در داخل و خارج از این کشور در تلاش برای برقراری نا امنی در این کشور هستند. در این گزارش به اشاره به دو کشور همسایه پاکستان، هند و افغانستان گفته شده است که دو کشور نامبرده بیش ترین نقش در نا امنی های داخلی پاکستان را دارند.

ژنرال در ادامه بینات خود با اظهار این موضوع که نیروهای امنیتی ما تا حد بسیار زیادی بر تروریسم تسلط پیدا کرده و از اقدامات تروریستی جلوگیری کرده اند گفت : اما یکی یا دو مورد ادامه خواهند داشت. ما با افزایش فعالیت و عملیات های سازمان های اطلاعاتی خود موفق به پیشگیری از اجرای عملیات های تروریستی می شویم.
وی افزود : ما باید هرچه بیشتر سازمان های خود را مستحکم تر کنیم، اما متاسفانه از هر گروهی که نگاه های خود را بر می داریم، مجددا فعالیت هایشان آغاز می شود.

سرمد سعید بازرس کل پلیس ایالت گلگت بلتستان پاکستان گفت : یکی یا دو مورد اقدامات تروریستی ادامه خواهند داشت، این اقدامات تروریست ها به معنی اعلام حضور آنها است.
وی اظهار داشت که تنها دو عدد از سازمان های اطلاعاتی ما با تروریست ها مبارزه می کنند، اما تروریست ها به طور مخفیانه در هر گوشه و کناری عملیات خود را انجام می دهند.

ارتشبد مسعود اختر طی صحبت در رابطه با موفقیت های ارتش پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم با اظهار این نکته که ارتش به وظایف خود عمل کرده است اما آنچنان که باید مردم از ارتش حمایت نمی کنند گفت : در میان همین مردم تروریست ها و افرادی که امکانات را برای آنها فراهم می‌کنند نیز حضور دارند. تا زمانی که مردم با یکدیگر متحد نشوند نمی توان به طور کامل بر تروریسم موفقیت کسب کرد. زمانی می توان در جنگی پیروز شد که ملت حامی ارتش و متحد با یکدیگر باشد.

ارسال نظر

 
1