خبر فوری

 
 
پاکستان و آمریکا خواهان گسترش همکاری های دوجانبه در بخش فرهنگ و آموزش
کد خبر :1800453563

17:14 1399/12/26


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, شفقت محمود, وزیر آموزش و پرورش پاکستان, کاردار سفارت آمریکا,

کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد در دیدار با شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش پاکستان خواهان گسترش همکاری های دوجانبه میان اسلام آباد و واشنگتن در بخش فرهنگ و آموزش شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد در دیدار با شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش پاکستان خواهان گسترش همکاری های دوجانبه میان اسلام آباد و واشنگتن در بخش فرهنگ و آموزش شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کاردار سفارت آمریکا در اسلام آباد روز گذشته با شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش پاکستان دیدار و در زمینه مناسبات دوجانبه و موضوعات مختلف مورد علاقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور در بخش آموزش ابراز داشت: روابط دو کشور در بخش آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است و مردم دو کشور از یکدیگر آموزش می بینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع صلح افغانستان تصریح کرد: برپایی ثبات در افغانستان از اهمیت ویژه ای در منافع ملی پاکستان برخوردار است و ما به همکاری های خود در جهت برپایی صلح پایدار در افغانستان ادامه خواهیم داد.

کاردار سفارت آمریکا نیز در این دیدار با بیان اینکه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از وضعیت پاکستان آگاه است خاطرنشان کرد: روابط دو کشور در آینده ای نزدیک بهبود و گسترش خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1