خبر فوری

 
 
پاکستان: سالهاست از بزرگترین و موثرترین کشورهای همکاری کننده در ماموریت صلح سازمان ملل هستیم
کد خبر :1548140287

15:43 1400/03/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و سازمان ملل متحد, ماموریت صلح سازمان ملل, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای که به مناسبت روز ماموریت صلح سازمان ملل منتشر کرد آورده است که پاکستان سالهاست که از کشور های بزرگ و موثر همکاری کننده مداوم در این زمینه با سازمان ملل متحد است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای که به مناسبت روز ماموریت صلح سازمان ملل منتشر کرد آورده است که پاکستان در 30 سپتامبر 1947 میلادی – 7 مهر 1326 شمسی عضو ماموریت صلح سازمان ملل شد و سالهاست که از کشور های بزرگ و موثر همکاری کننده مداوم در این زمینه با سازمان ملل متحد است.

براساس اعلامیه، دسته نظامی پاکستانی در خارج از کشور، نقش مهمی در عادی سازی مناطق جنگ زده، حفظ نظم و قانون و اطمینان از انتقال موفقیت آمیزتقسیمات سیاسی از طریق نظارت بر انتخابات داشته است. تقریبا در 46 ماموریت مشترک به همراه 200 هزار نیروی 28 کشور شرکت داشته ایم و درحال حاضر 4 هزار و 515 عدد از نیروهای امنیتی پاکستان درحال فعالیت در زمینه ماموریت صلح سازمان ملل هستند. نیروهای نظامی ما زیرنظر سازمان ملل در مناطق متلاطم به منظور کمک به بشریت و بهبودی صلح قربانی داده اند و 160 سرباز به همراه 24 افسر در این زمینه به شهادت رسیده اند.

ارسال نظر

 
1