خبر فوری

 
 
پاکستان: رزمایش مشترک با اسرائیل به منزله به رسمیت شناختن آن نیست
کد خبر :826914960

16:45 1400/04/10


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, پاکستان و فلسطین, دریای سیاه, رزمایش مشترک دریایی, نیروی دریایی پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه ای در خصوص رزمایش مشترک میان نیروی دریایی پاکستان و رژیم صهیونیستی اعلام داشت: حضور پاکستان در رزمایش دریایی که اسرائیل در آن حضور دارد به منزله پذیرش آن نیست، موضع ما در خصوص مسئله فلسطین تغییر نکرده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه ای در خصوص رزمایش مشترک میان نیروی دریایی پاکستان و رژیم صهیونیستی اعلام داشت: حضور پاکستان در رزمایش دریایی که اسرائیل در آن حضور دارد به منزله پذیرش آن نیست، موضع ما در خصوص مسئله فلسطین تغییر نکرده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر حضور پاکستان در یک رزمایش مشترک دریایی در آب های دریای سیاه در بیانیه ای اعلام نمود: پاکستان همواره مسئله فلسطین را مطرح نموده است، قدس شریف باید پایتخت فلسطین باشد، هیچگاه اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت.

دفتر وزارت امور خارجه پاکستان تصریح کرد: پاکستان به عنوان یک عضو ناظر در رزمایش دریایی در دریای سرخ شرکت می کند، حضور پاکستان در این رزمایش به معنای تغییر سیاست های پاکستان در قبال اسرائیل نیست، ما خواهان تشکیل دو سرزمین بر اساس مرزهای پیش از 1967 هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: پاکستان تنها کشوری است که آغاز روابط با اسرائیل را مشروط به حل مسئله نموده است که تنها از طریق تشکیل دو دولت مستقل امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است نیروی دریایی پاکستان به همراه ترکیه، امارات متحده عربی در رزمایش مشترک با اسرائیل حضور یافته است، این رزمایش که از تاریخ هفتم تیر لغایت 9 تیر ماه در آب های دریای سیاه برگزار می گردد نیروی دریایی 34 کشور مختلف نیز حضور دارند.

انتشار این خبر مبنی بر حضور پاکستان در رزمایش مشترک دریایی با رژیم صهیونیستی واکنش های متعددی از جانب رسانه های داخلی و بین المللی را به همراه داشته است و این اقدام پاکستان با تلاش های دیپلماتیک مقامات این کشور در زمینه مسئله فلسطین کاملا متناقض شمرده است.

ارسال نظر

 
1