خبر فوری

 
 
پاکستان : دور جدید مذاکرات آمریکا _ طالبان باعث بروز امنیت در افغانستان خواهد شد
کد خبر :1753890873

19:12 1397/09/28


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, سازمان ملل متحد, شورای امنیت, طالبان, مذاکرات,

نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد ابراز داشته است که ، شروع دور جدید مذاکرات میان طالبان افغانستان و مقامات آمریکا منجر به هموار شدن مسیر امنیت در افغانستان خواهد شد.


 

نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد ابراز داشته است که ، شروع دور جدید مذاکرات میان طالبان افغانستان و مقامات آمریکا منجر به هموار شدن مسیر امنیت در افغانستان خواهد شد. نماینده پاکستان در شورای امنیت سازمان ملل متحد تیپو عثمان با شرکت در گفت و گویی در رابطه با امنیت افغانستان اظهار دا‌شت، پاکستان متعهد به تسهیل و فراهم کردن تمامی امکانات به منظور امنیت در افغانستان تحت رهبری و ریاست افغانستان است.

وی با تاکید بر تمامی طرفین افغانستان در رابطه با صلح افغانستان گفت : تنها راه حل این مشکل مذاکرات است. سفیر پاکستان در سازمان ملل متحد با اشاره به این موضوع که دخالت های مکرر نظامی کشورهای خارجی منجر به ایجاد و افزایش جنگ داخلی و ناامنی منطقه شده است گفت : با توجه به موارد ذکر شده، این موارد از موانع رفاه و آسایش هستند. وی همچنین ابراز داشت که در حال تلاش برای بهبودی روابط دو طرفه تحت لایحه جدید تصویب شده در رابطه با امنیت پاکستان و افغانستان هستیم.

ارسال نظر

 
1