خبر فوری

 
 
پاکستان حمله مسلحانه به معاون اول رئیس جمهور افغانستان را محکوم کرد
کد خبر :1497675924

14:13 1399/06/20


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, زاهد حفیظ چودری, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان حمله خونین مسلحانه به معاون اول رئیس جمهور افغانستان را به شدت محکوم کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان حمله خونین مسلحانه به معاون اول رئیس جمهور افغانستان را به شدت محکوم کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زاهد حفیظ چودری سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر با محکوم نمودن حمله مسلحانه به کاروان امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور افغانستان ابراز داشت: از این که امرالله صالح در این حمله جان سالم به در برد بسیار خرسندیم.

وی همچنین با عرض تسلیت خدمت خانواده جان باختگان این حادثه تروریستی مراتب همدردی خود را با آنها اعلام و برای مجروحان این حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی نمود.

لازم به ذکر است امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور افغانستان که به همراه کاروان خود در حال تردد در کابل بود توسط افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت.

در جریان این حمله مسلحانه 10 تن از همراهان وی جان باخته و 12 تن دیگر نیز مجروح شدند، اما خوشبختانه وی از این حمله جان سالم به در برد.

محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله افغانستان چند ساعت پس از این حمله بر اساس اطلاعات اولیه ارائه شده از سوی ماموران امنیتی افغان ابراز داشت: حمله امروز به امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهوری، مواد انفجاری نوع آردی‌ایکس+اچ‌ام‌اس ( HMS+RDX) استفاده شده که بیانگر ارتباط این حمله با شبکه حقانی است.

ارسال نظر

 
1