خبر فوری

 
 
پاکستان حمله علیه نخست وزیر عراق را محکوم کرد
کد خبر :1011397114

18:33 1400/08/16


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عراق, حمله پهبادی, حمله تروریستی, محکوم کردن, مصطفی الکاظمی, نخست وزیر عراق, هواپیمای بدون سر نشین,

عاصم افتخار سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله پهپادی علیه اقامتگاه نخست وزیر عراق، آن را اقدامی بزدلانه عنوان کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عاصم افتخار سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله پهپادی علیه اقامتگاه نخست وزیر عراق، آن را اقدامی بزدلانه عنوان کرده و افزود: در حمله تروریستی امروز چند نفر مجروح شدند، اما در سلامت بودن نخست وزیر عراق باعث خوشایندی است.

سخنگو در ادامه با بیان اینکه پاکستان با دولت برادر عراق و ملت این کشور اظهار همبستگی می کند، علاوه بر دعای بهبودی افراد زخمی شده، گفت: چنین فعالیت های خشونت آمیزی قابل توجیه نیست و ما تعهد خود برای محکوم کردن شدید همه اشکال تروریسم را مجددا ابراز می کنیم.

شایان ذکر است ارتش عراق پیش از این در بیانیه ای اعلام کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق پس از آنکه محل اقامتش توسط هواپیمای بدون سرنشین در بغداد هدف حمله قرار گرفت، هدف یک ترور نافرجام نیز قرار گرفته است.

نخست وزیر عراق پس از این حمله در پیام توییتری ضمن اعلام خبر سلامتی خود، نوشت: الحمدلله من خوبم، از همه می خواهم تا برای عراق آرام و بردبار باشند. موشک های خائنان نمی توانند عزم و شجاعت مومنان را خدشه دار کنند. وی افزود: در استواری و پافشاری نیروهای امنیتی قهرمان ما در زمینه حفظ امنیت مردم، تحقق عدالت و وضع قانون یک تار مویی خلل ایجاد نخواهد شد.   

ارسال نظر

 
1