خبر فوری

 
 
پاکستان حمله خونین تروریستی روز گذشته در کابل را محکوم کرد
کد خبر :1219838355

15:03 1401/01/31


برچسب ها : انفجار بمب, انفجار تروریستی, حملات تروریستی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, شیعیان افغانستان, شیعیان هزاره, وزارت امور خارجه پاکستان, کابل,

وزارت امور خارجه پاکستان حملات تروریستی روز گذشته در کابل که منجر به شهادت دست کم 6 تن شد را محکوم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان حملات تروریستی روز گذشته در کابل که منجر به شهادت دست کم 6 تن شد را محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای اعلام داشت: پاکستان حملات تروریستی در کابل که باعث بروز تلفات جانی و زخمی شدن تعدادی از افراد بی گناه شد را به شدت محکوم می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تصریح کرد: دولت و مردم پاکستان مراتب همبستگی و همدردی عمیق خود با خانواده جان باختگان این حادثه را اعلام می دارند و برای بهبودی هرچه فوری مجروحان دست به دعا بر می دارند.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان هرگونه اقدام تروریستی را به شدت محکوم می کند، در این لحظه های غم انگیز ما در کنار برادران افغان خود حضور داریم. افغانستان و جامعه جهانی باید برای مقابله با این بلای تروریسم با یکدیگر همکاری نمایند.

لازم به ذکر است روز گذشته سه انفجار تروریستی پی در پی پایتخت افغانستان را به لرزده درآورد، در نتیجه این حملات تروریستی که در منطقه شیعه نشین کابل صورت گرفت دست کم 6 تن به شهادت رسیده و بیش از 11 تن دیگر نیز مجروح شدند.

ارسال نظر

 
1