خبر فوری

 
 
پاکستان حمله خونین تروریستی روز گذشته در شیراز را محکوم کرد
کد خبر :796701697

10:50 1401/08/05


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایران, حادثه تروریستی, حرم حضرت احمد بن موسی ع, حمله تروریستی, داعش, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, شیراز, وزارت امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه پاکستان حمله وحشیانه تروریست‌های داعشی به حرم امامزاده احمد بن موسی شاه‌چراغ(ع) را به شدت محکوم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان حمله وحشیانه تروریست‌های داعشی به حرم امامزاده احمد بن موسی شاه‌چراغ(ع) را به شدت محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی وقوع حمله تروریستی خونین به زائرین حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز مرکز استان فارس سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه را محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی پاکستان اعلام داشت: ملت و دولت پاکستان مراتب تأسف و تأثر شدید خود نسبت به تلفات جانی و خسارات مالی در حمله تروریستی روز گذشته در شیراز را اعلام می‌دارند.

وی افزود: مردم پاکستان در این لحظات غم‌انگیز و دشوار همدردی عمیق با برادران ایرانی خود را اعلام می‌دارند و برای بهبودی هرچه فوری مجروحان این حادثه تروریستی دست به دعا برمی‌دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان تأکید کرد: اسلام آباد هرگونه اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کند.

لازم به ذکر است در پی حمله عناصر تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز 15 تن از زائران بی‌گناه به شهادت رسیده و بیش از ده تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1