خبر فوری

 
 
پاکستان بار دیگر هند را به پشتیبانی مالی از گروههای تروریستی متهم‌ نمود
کد خبر :2090156510

16:37 1399/09/03


برچسب ها : پاکستان و هند, تامین مالی تروریسم, شاه محمود قریشی, گروه های تروریستی, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در جدیدترین اظهارات خود هند را به طراحی عملیات تروریستی از طریق پشتیبانی مالی از گروههای تروریستی متهم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در جدیدترین اظهارات خود هند را به طراحی عملیات تروریستی از طریق پشتیبانی مالی از گروههای تروریستی متهم نمود.
بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنانی با متهم نمودن دولت هند به پشتیبانی مالی از گروههای تروریستی ابراز داشت: دولت هند با تشکیل بخش ویژه برای انجام فعالیتهای تروریستی مبلغ 80 میلیارد روپیه را در این خصوص اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه پاکستان هیچگاه در مقابل توطئه های دولت هند ساکت نخواهد نشست گفت: پاکستان جامعه جهانی را نسبت به این موضوع آگاه ساخته است، این رویکرد هند غیرمسئولانه است و به طور قطع در هر عرصه ای با شکست مواجه خواهد شد.
وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه خاطرنشان کرد: تمام جامعه جهانی نسبت به موج نسل کشی مسلمانان توسط دولت هند ابراز نگرانی نموده اند، اتفاقات دهلی نو و گجرات بر هیچ کس پوشیده نیست.
قریشی گفت: خبرگزاری ها و اهالی رسانه وظیفه دارند مواضع و نگرانی های دولت پاکستان در خصوص اقدامات دولت هند را به گوش جهانیان برسانند.

ارسال نظر

 
1