خبر فوری

 
 
پاکستان اقدام نشریه فرانسوی در توهین به ساحت حضرت رسول الله(ص) را محکوم کرد
کد خبر :1656704119

10:57 1399/06/12


برچسب ها : پیامبر اسلام, پیامبر اکرم, رسول اکرم, شارلی ابدو, نشریه فرانسوی, وزارت امور خارجه پاکستان, کاریکاتور,

وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه شدید اللحنی انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس حضرت رسول الله(ص) توسط نشریه فرانسوی را به شدت محکوم کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه پاکستان با انتشار بیانیه شدید اللحنی انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس حضرت رسول الله(ص) توسط نشریه فرانسوی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، زاهد حفیظ چودری سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان در این بیانیه ابراز داشت: پاکستان انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت نبی اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی را به شدت محکوم می کند.

وی افزود: هدف از چنین اقدام عامدانه جریحه دار نمودن احساسات یک و نیم میلیارد نفر از مسلمانان است و نمی توان آن را با آزادی بیان توجیه نمود، چنین اقداماتی منجر به از بین رفتن صلح جهانی و هماهنگی بین الادیان می شود.

لازم به ذکر است نشریه موهن شارلی ابدو بار دیگر با انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر اسلام(ص) خشم میلیون ها مسلمان در سرتاسر جهان را برانگیخته است.

این نشریه پیش از این نیز در اقدامی شنیع کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام(ص) منتشر نموده بود، که در واکنش به آن دفتر این نشریه  در سال 2017 میلادی هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود، در جریان این حمله 11 تن از جمله آفریننده کاریکاتورهای موهن به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

 
1