خبر فوری

 
 
وسیم رضوی: کلب جواد نقوی جاسوس ایرانی است و وی به گفته ایران درحال ترویج تروریسم در کشمیر است
کد خبر :683560669

15:14 1399/09/01


برچسب ها : آژانس تحقیقات ملی هند, امام جمعه لکهنو, سید کلب جواد نقوی, شیعه, هند, هیئت موقوفه مرکزی شیعه,

وسیم رضوی رئیس سابق هیئت موقوفه مرکزی شیعه برای در امان ماندن از مجازات در پرونده کلاهبرداری در فروش املاک هیئت موقوفه در دوران ریاست خود، سید کلب جواد نقوی شاکی اصلی پرونده را متهم به جاسوسی برای ایران و دریافت کمک های مالی از ایران کرده است.


لکهنو: به گزارش راز نیوز| پس از درج دو شکایت علیه وسیم رضا رئیس سابق هیئت موقوفه مرکزی شیعه به اتهام کلاهبرداری در خرید و فروش املاک هیئت موقوفه توسط سید کلب جواد نقوی امام جمعه لکهنو، به درد سر افتاد. یک شکایت در خصوص فروش اموال در 8 اوت 2016 میلادی برابر 17 مهر 1395 منطقه پریاگ راج کوتوالی و یک شکایت مورخ 27 مارس 2017 میلادی برابر 7 فروردین 1396 در مورد انتقال اموال موقوفه در منطقه حضرت گنج در کانپور ثبت شده است. آژانس تحقیقات مرکزی هند CBI با استناد به این دو پرونده، یک شکایت علیه وسیم رضا رئیس سابق هیئت موقوفه مرکزی شیعه درج کرده است که در این شکایت به همراه وسیم رضا، غلام سیدین رضا افسر هیئت موقوفه و باقر رضا، اسامی نریش کرشن سوامنی و وجی کرشن سومانی نیز درج شده اند.

شایان ذکر است حجت الاسلام کلب جواد نقوی طی کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که پس از بررسی های مقامات پریاگ راج و نخست وزیر، اثبات شد که وسیم رضوی املاک اوقاف را به صورت غیرقانونی با فروش به افراد خاصی میلیون ها روپیه کسب کرده است. شوکت رئیس بنیاد اثر نیز در این بین بیان داشت که با اقدام غیر قانونی علیه حسینیه غلام حیدر منطقه آله آباد ساختمان 200 ساله، دستور تخریب ساختمان حسینیه و ساخت ساختمان 4 طبقه توسط وسیم رضوی صادر شده است.

وسیم رضوی رئیس سابق هیئت موقوفه اظهار داشت که این تحقیقات و پرونده سازی ها به گفته کلب جواد نقوی امام جمعه لکهنو صورت گرفته اند، و هیچ شخص دیگری علیه ما نیست؛ وی در ادامه اظهار داشت که کلبجواد نقوی اتهامات را به دلیل اقدامات ما علیه او وارد کرده است و وی یک جاسوس ایرانی است که مشغول ترویج تروریسم در کشمیر به گفته ایران و تحت حمایت مالی ایران است که من اسنادی در این رابطه را نیز در اختیار دارم. اما امروز سید کلب جواد نقوی موفق شده است دولت را نسبت به من گمراه کند که این باعث تاسف است.  

ارسال نظر

 
1