خبر فوری

 
 
وزیر کشور پاکستان: ژاپن همواره در برهه های دشوار به کمک پاکستان شتافته است
کد خبر :832064450

14:37 1399/10/23


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, سفیر ژاپن, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان, کنو نوری متسودا, کنو نوری متسودا,

کنو نوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد صبح امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کنو نوری متسودا سفیر ژاپن در اسلام آباد صبح امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.

براساس اعلامیه منتشر شده از وزارت کشور پاکستان از این دیدار، شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی دیدار با سفیر از نقش ژاپن در توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان قدردانی کرد و گفت: روابط دیرینه ای میان دو کشور استوار هستند، ژاپن همواره در برهه های حساس و دشوار به کمک پاکستان شتافته است، از کمک دولت ژاپن در زمینه مقابله با کرونا تشکر می کنیم.

وزیر کشور پاکستان با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری و روابط میان نهادهای نظامی دو کشور، گفت: در زمینه آموزش حرفه ای نیروی پلیس از دولت ژاپن همکاری خواهیم گرفت. از کمک های مالی و تکنیکی ژاپن در رابطه با بسیاری از پروژه ها نیز سپاسگذاریم و ضروری است تا اشتراکات دوجانبه را افزایش داده و از تجربیات یکدیگر بهره مند شویم.

سفیر ژاپن در این بین، با ستودن اقدامات صورت گرفته در زمینه امنیتی در پاکستان، ابراز داشت که امیدوار به توسعه پاکستان هستم. وی همچنین از اقدامات اخیر در مورد ایست بازرسی های پلیس تمجید کرد و گفت: پایان دادن به ایست بازرسی های غیرضروری پلیس باعث آسان شدن رفت و آمد شهروندان می شود.

ارسال نظر

 
1