خبر فوری

 
 
وزیر کشور پاکستان در سفری دو روزه وارد قطر شد
کد خبر :560183396

10:14 1399/12/25


برچسب ها : پاکستان و قطر, دوحه, شیخ رشید احمد, نخست وزیر قطر, وزیر کشور پاکستان,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان به منظور بازدید از نمایشگاه بین المللی امنیت داخلی قطر(Milipol) و همچنین دیدار با مقامات ارشد این کشور در سفری دو روزه وارد دوحه پایتخت این کشور شد.


دوحه: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان به منظور بازدید از نمایشگاه بین المللی امنیت داخلی قطر(Milipol) و همچنین دیدار با مقامات ارشد این کشور در سفری دو روزه وارد دوحه پایتخت این کشور شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی دفتر وزارت کشور پاکستان، شیخ رشید احمد عصر روز یکشنبه در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی وارد فرودگاه بین المللی دوحه شد، وی در بدو ورود به فرودگاه دوحه توسط سفیر پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

شیخ رشید احمد قرار است در جریان این سفر علاوه بر بازدید از نمایشگاه بین المللی امنیت داخلی قطر(Milipol) و غرفه پاکستان، در این نمایشگاه به ایراد سخنرانی بپردازد.

وی همچنین در دیدار با نخست وزیر قطر در زمینه موضوعات مختلف مورد علاقه و مناسبات دوجانبه اسلام آباد و دوحه به بحث و رایزنی خواهد پرداخت، گسترش سطح تجارت میان دو کشور و افزایش میزان تولید انرژی در پاکستان بخشی از موضوعات مورد بحث در دیدار مقامات پاکستان و قطر خواهد بود.

ارسال نظر

 
1