خبر فوری

 
 
وزیر کشور پاکستان: تمامی گروه های تحریک طالبان پاکستان متحد شده اند
کد خبر :580208435

14:17 1400/02/03


برچسب ها : پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, تحریک لبیک پاکستان, تروریست, تروریسم, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان, کویته,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی مصاحبه مطبوعاتی با بیان این که تمامی گروه های تحریک طالبان پاکستان زیر یک پرچم جمع شده اند، در خصوص حادثه کویته و آزادی افراد دستگیر شده گروه ممنوعه تحریک لبیک پاکستان اظهاراتی را ابراز داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی مصاحبه مطبوعاتی با بیان این که تمامی گروه های تحریک طالبان پاکستان زیر یک پرچم جمع شده اند، افزود: به همین منظور ما در سطح کشور نقاطی که نیاز به افزایش امنیت دارند، درحال افزایش هستیم تا هیچگونه حادثه جانسوزی صورت نگیرد. دشمنان کشور و اسلام هیچ فرصتی را از دست نمی دهند، اما ما هوشیار هستیم .

وی در ادامه طی گفتگو در رابطه حادثه تروریستی کویته، اظهار داشت: به 22 عدد از نهاد ها هشدار امنیتی داده شده است، توطئه هایی علیه پاکستان در کشور همسایه انجام می شود، ما به کمک ارتش و سازمان های امنیتی دشمن را شکست می دهیم.

شیخ رشید در ادامه در خصوص گروه ممنوعه تحریک لبیک پاکستان اظهار داشت: تمامی اعضای این گروه که تحت ام پی او دستگیر شده اند درباره آنها تصمیم گیری شده و به تدریج آزاد می شوند. ما گفته بودیم که قطعنامه به مجلس خواهیم برد و این کار را هم کردیم بنابراین من بعد وزارت کشور هیچ ربطی به این مسئله نخواهد داشت.

ارسال نظر

 
1